Prihodi Facebooka od oglašavanja veći su u inozemstvu nego u SAD-u, pa su u prvom tromjesečju dosegnuli 51 posto ukupnih prihoda od oglašavanja te društvene mreže, doznaje Reuters
I dosad je Facebook izvještavao o ukupnim prihodima od oglašavanja, no nikada nije objavio detaljniju strukturu prihoda.
U prvom tromjesečju prihodi od oglašavanja te društvene mreže porasli su 46 posto u odnosu na isto lanjsko razdoblje, na 3,3 milijarde dolara, što čini veliku većinu Facebookovih ukupnih prihoda od 3,5 milijardi dolara.
Pritom su prihodi od oglašavanja u inozemstvu porasli za 36 posto na godišnjoj razini, na 1,7 milijardi dolara. I dok prihodi iz Europe rastu sporije nego u SAD-u, u azijsko-pacifičkoj regiji Facebook je zabilježio najveći rast, 57 posto na godišnjoj razini.
Čelnici te društvene mreže očekuju i daljnji rast prihoda s inozemnih tržišta.
‘Idućih milijardu novih potrošača doći će iz tih zemalja’, kazala je Reutersu Carolyn Everson, potpredsjednica Facebooka za globalna marketinška rješenja.
Oglašavanje na mobilnim uređajima čini više od 70 posto ukupnih Facebookovih prihoda od oglašavanja, a oglašavanje na tim uređajima posebno je snažno i privlačno oglašivačima s tržišta u razvoju, kazala je Carolyn Everson.