Neće proći ni desetljeće, a trenutno najveća društvena mreža doživjet će sudbinu Yahooa zato što se neće moći nositi s izazovima mobilnih uređaja
Facebookov prvi dopredsjednik i jedan od ranih ulagača Sean Parker odbacio je tvrdnje analitičara prema kojima će ta društvena mreža nestati tijekom idućih pet do osam godina.
Tu je procjenu iznio Erik Jackson, osnivač fonda Ironfire Capital, objasnivši da Facebook neće posve nestati sa scene, već izgubiti na značaju, kao što se dogodilo Yahoou.
'Yahoo još uvijek ima prihode i zarađuje, zapošljava 13 tisuća djelatnika, ali vrijednost mu je pala na deset posto one iz 2000. godine. Praktično je nestao', prenosi Jacksonove riječi Mashable
Glave će mu doći to što se neće moći prilagoditi prijelazu na mobilne uređaje, poput pametnih telefona i tableta. 'Mogu kupiti hrpu tvrtki koje se time bave, ali ostat će veliki, debeli web site, što je drukčije od mobilne aplikacije', prognozirao je Jackson.
Parker ne vjeruje da će se to dogoditi. 'Predviđali su nam propast još otpočetka', rekao je CNBC-u: 'Postojali su prethodnici, poput Friendstera i MySpacea, koji su propali ne zbog kulturalnih, već iz tehnoloških razloga. Facebook je osnovna infrastruktura, nešto što je postalo sastavnim dijelom ljudskih života. Teško mi je zamisliti da će nestati.'
Facebookova dionica izgubila je gotovo 28 posto na vrijednosti u odnosu na cijenu tijekom javne ponude. Ipak, Parkeru je laknulo otkad je društvena mreža izlistana na NASDAQ-u:
'Oko Facebookovih dionica se puno spekuliralo', pojasnio je, 'no mislim da toga sad više nema i to je vjerojatno dobro. Želite da se s vremenom cijena stabilizira i privuče velike ulagače koji razmišljaju dugoročno.'