Facebook je odustao od prakse prema kojoj su korisnici glasali o promjenama na toj društvenoj mreži. Zaključili su kako je manjina nadglasavala većinu
Uoči novih promjena u politici korištenja podataka, Facebook je objavio kako više ne želi čuti što njegovi korisnici misle o tim promjenama.
Naime, još 2009. Facebook je omogućio svojim korisnicima da na demokratski način odlučuju o promjenama koje je tvrtka željela uvesti na toj društvenoj mreži.
Sada mijenjaju taj princip, jer je često rezultirao velikim brojem komentara koji nisu imali konkretnu vrijednost.
Umjesto njega uvode sedmodnevni period rasprave o svim značajnijim promjenama vezanim za korištenje privatnih podataka i prava korisnika.
Uz to, Facebook će o svim promjenama u svojoj politici obavještavati korisnike putem e-maila.
Također, korisnici će moći postaviti sva pitanja vezana za privatnost na Facebooku njegovoj šefici za privatnost podataka Erin Egan
Ona će ujedno redovito organizirati internetske rasprave o problemima vezanima za privatnost podataka na Facebooku.
Da je Facebook mislio ozbiljno, pokazuje i e-mail koji je dočekao većinu korisnika, a u kojem se najavljuju nove promjene.
Tako se uvode novi alati za upravljanje porukama na Facebooku, mijenjaju se imena pojedinih usluga, uvode se podsjetnici o tome što je vidljivo drugim korisnicima na vašem profilu, ali i korisni savjeti o tome kako upravljati svojim Timelineom.
Međutim, korisnici su se već pobunili zbog takvog mijenjanja ustaljene prakse.
Većina ih je na predložene promjene odgovorila komentarom kako i dalje žele imati mogućnost glasanja o promjenama.