Društvena mreža se priprema za ulazak u tržište prijenosa i emisija, a korisnici će dobiti nove alate pomoću kojih će moći objavljivati komadiće njihovih omiljenih emisija
Facebook će od idućeg tjedna na društvenu mrežu početi uvoditi podcaste. Kompanija je još u travnju otkrila planoe za ulazak u očigledno unosno tržište, a konačni potezi u ovom planu dali su se naznačiti početkom ovog tjedna kada su mnoge stranice koje reklamiraju podcaste dobile poruku u kojoj ih Facebook poziva da objavljuju na njihovoj platformi.
Podcasti, tim rečeno, neće izlaziti u posebnoj aplikaciji već će se provesti kroz sam Facebookov Feed. Korisnici koji odluče ući u program će svoje emisije moći emitirati i preko Facebooka koji, prema izvješću Vergea, nakon prihvaćanja uvjeta korištenja sve nadolazeće epizode objavljuje i preko svoje platforme. Za ulazak, pored potpisivanja ugovora, korisnik Facebooku daje svoj RSS.
Kao što to obično biva, uvjeti korištenja nove opcije ne dolaze sa jasnom definicijom intelektualnog vlasništva. Facebook nakon što se domogne podcasta, s njim može raditi što želi, s time da kompanija ovo pravilo opravdava uvođenjem nove značajke pomoću koje će korisnici moći birati isječke svoje omiljene emisije te ih potom objavljivati.
Neki će autori, pretpostavljamo, zbog nedorečenosti pravila vezanih uz intelektualno vlasništvo biti malo sumnjičavi oko 'nove uzbudljive značajke'.
Bilo kako bilo, Facebook je s ovim potezom službeno ušao u tržište internetskih emisija, vrlo unosnom poslu na kojem usluge poput Spotifyja i Apple Musica već neko vrijeme dobro zarađuju.