Značajka koju su u Facebooku pokrali od Snapchata po prvi put je dosegla posjećenost usporedivu s glavnom aplikacijom i Messengerom
Značajka koju su u Facebooku pokrali od Snapchata i implementirali prvo u Instagramu, a potom i u matičnoj aplikaciji sad ima više od 500 milijuna korisnika dnevno.
Tako bar tvrde u Facebooku, u kojem su dodali kako je Stories time po prvi put dosegla posjećenost usporedivu s glavnom aplikacijom i Messengerom nakon što je integrirana u Instagram i WhatsApp, aplikacije u koje po formatu bolje pristaje.
DRUŠTVENE MREŽE
Pravila za Instagram koja ne želite zaobići
Prije toga značajka Stories dosegla je 300 milijuna korisnika dnevno u rujnu prošle godine. Instagram Stories je pola milijarde korisnika dnevno prvi put zabilježio u siječnju ove godine.
Navedene je podatke objavio suosnivač i glavni izvršni direktor Facebooka Mark Zuckerberg u razgovoru s investitorima o poslovnim rezultatima za prvo tromjesječje. Također ih je izvijestio kako su rezervirali tri milijarde američkih dolara kako bi mogli platiti moguće rekordnu globu američke regulatorne agencije Federal Trade Commision zbog kršenja privatnosti korisnika i sigurnosnih propusta.
Mimo toga Facebook nastavlja rasti i povećavati zaradu, u čemu Stories igra sve značajniju ulogu. Glavna operativna direktorica Sheryl Sandberg rekla je kako je tri milijuna oglašivača upotrijebilo Stories kao platformu u cjelokupnom Facebookovom eko sustavu. Nije otkrila koliko je to novca donijelo, kao ni je li većina tih oglasa završila na Instagramu, piše Verge.