Nova je usluga zamišljena kao alat za stvaranje popisa želja vezanih uz kućanske potrepštine, odjeću i drugu robu široke potrošnje, a mogla bi poslužiti kao platforma za e-trgovinu
U projekt s Facebookom uključilo se sedam trgovačkih kuća, među kojima su Victoria's Secret i Neiman Marcus. Trenutačno testiraju dugme koje pojedinim korisnicima omogućuje označavanje slika željenih proizvoda.
Neki korisnici vide dugme na kojem piše 'želim', a drugi 'prikupi' ili klasični lajk. No za razliku od lajka, označena fotografija pojavit će se kao dio timelinea, piše Reuters
Moći će ih podijeliti s prijateljima i kontaktima te kupiti ono što se nalazi na njima ne napuštajući društvenu mrežu. Postupno bi trebalo postati dostupno svim korisnicima Facebooka u Sjedinjenim Državama, a nakon toga moguće i u ostatku svijeta.
Usluga, koju Facebook zove Collections, stvara pretpostavke za značajniju prisutnost diva društvenih mreža na području e-trgovine, poticanjem milijarde korisnika na kupnju proizvoda za svoje prijatelje i slanje kupaca izravno u dućane online.
Zasad Facebook od trgovaca ne ubire naknadu za svaku obavljenu kupnju putem popisa želja. No ako se pokaže da su rezultati testiranja dobri, bit će pitanje vremena kad će to početi koristiti kao novi izvor prihoda.
Usto, trgovci bi mogli biti spremni platiti Facebooku za pojačanu promociju svojih proizvoda.