Facebook je objavio svoje financijske podatke za posljednji kvartal poslovne 2013, a time i otkrio kako plan s mobilnim oglašavanjem napreduje velikim koracima naprijed. Naime, više od pola prihoda vezanih uz oglašavanje stiže upravo iz mobilnog segmenta
U konačnici, Facebook je ostvario 2,59 milijardi američkih dolara u prihodima, dok su analitičari očekivali svega 2,33 milijarde.
Kompanija se već neko vrijeme nalazila pod solidnim pritiskom investitora, ali i analitičara, koji su smatrali kako je mobilno oglašavanje najvažnije za uspješno poslovanje.
Baš kao i ostali igrači u tom polju (a posebno Google), monetiziranje mobilnog tržišta oglašavanja se pokazalo teškim, ali i uspješnim ako je za suditi po svježim rezultatima.
Čak 53 posto prihoda sada stiže upravo iz segmenta mobilnog oglašavanja, a svakako vrijedi izdvojiti i to da ovu društvenu mrežu koristi 1,228 milijardi ljudi svaki mjesec (što uključuje sve dostupne platforme). Dnevno aktivnih korisnika iz mobilnog svijeta je u 12. mjesecu tako u prosjeku bilo 556 milijuna, što je broj koji se konstantno povećava.
Usprkos određenim greškama (Facebook Home) u poslovanju, kompanija navodno planira još više mobilnih aplikacija koje bi na dodatan način integrirale usluge koje se nude.