Facebook se pohvalio kako je čak 300 tisuća stranica iskoristilo mogućnost plaćene objave, i to ukupno 2,5 milijuna puta
Uvođenje plaćenih objava na Facebooku izazvalo je poprilično negodovanja među korisnicima, a neki su čak prozivali tu društvenu mrežu da promjenom algoritma objava ucjenjuje tvrtke koje imaju 'stranice' na Facebooku.
Međutim, čini se kako je to za Facebook bio pametan potez.
Kako piše Cnet, više od 300 tisuća poslovnih stranica iskoristilo je mogućnost promoviranja putem plaćene objave.
Ukupno je plaćeno čak 2,5 milijuna objava na Facebooku, odnosno otprilike dva posto.
Ako se uzme u obzir da je najjeftinija plaćena objava pet dolara (oko 30 kuna), jasno je da je Facebook ubrao najmanje 12,5 milijuna dolara (70 milijuna kuna).
Podsjetimo, za razliku od oglasa koji se nalaze s desne strane Timelinea, plaćena objava nalazi se u popisu vijesti korisnika, i to na samom vrhu. Tamo ostaje dulje od ostalih vijesti i time je vidljivija korisnicima.
Zanimljivo je kako su iz Facebooka istaknuli da se broj oglasa udvostručio u posljednjih godinu dana te da su dosegnuli brojku od 13 milijuna 'stranica'.
Od toga se broj aktivnih stranica povećao za 40 posto.
No u Facebooku nisu željeli reći koliko je od tih 13 milijuna stranica nastalo u posljednjih godinu dana ni otkriti broj novih 'stranica' koje su prihvatile praksu plaćanja objava.