Ovaj put u pitanju nije zapaljiva narav Ferrarijevih automobila, već potencijalna opasnost koja, prema zakonima u SAD-u, prijeti najmlađima
Razlog povlačenja čak 3.082.458 primjeraka Italije i Spidera leži u prtljažniku opasnom po djecu.
Naime sigurnosni propisi s one strane Atlantika izričito propisuju da se svaki prtljažnik, osim izvana, mora moći otvoriti i iznutra, što kod ovih Ferrarijevih modela nije slučaj.
Budući da je atmosferski V8 smješten iza vozačevih leđa, Italijin prtljažnik nalazi se sprijeda, a kako su mu dimenzije poprilično skromne, veća je prijetnja za djecu nego za odrasle.
Ferrari, kao i praktički svi ostali proizvođači, koristi sustav dviju poluga za otvaranje haube, jedne unutar automobila i druge ispod poklopca, međutim ovu potonju s unutrašnje strane moguće je aktivirati tek do te mjere da osoba zatočena u prtljažniku može disati i pozvati pomoć.
Servisnom akcijom Ferrarijevi mehaničari će osigurati to da poluga ispod haube, čak i ako je aktivirana iz prostora prtljažnika, u potpunosti otvara poklopac.