Nakon katastrofalnih reakcija uzrokovanih niskom kvalitetom izdane igre, kao i podulje isprike njezina autora, Five Nights at Freddy's World nedavno je doslovce nestao sa Steama
Podsjetimo, Scott Cawthon, kreator franšize Five Nights at Freddy's, najnoviji nastavak igre iz indie horora je pretvorio u japanski RPG. Poprilično slatki japanski RPG. Premda se iz foršpana dalo zaključiti da se radi o jednostavnoj ali uvrnutoj stvarnosti koja se skriva iza igrinih dosadašnjih nastavaka, konačna verzija ispala je toliko loše da ju je i sam autor osudio kao užasan naslov.
FNAF World je, naime, izašao dva tjedna prije najavljenog datuma, što je oduševilo fanove serijala. Barem dok, naime, igru nisu pokrenuli. Naslov je, unatoč 'very positive' ocjeni na Steamu, pokupio velik broj kritika nezadovoljnih kupaca. Prema njima se dalo zaključiti da se radi o nakupini loših dizajnerskih odluka, nejasnih pravila i mehanika te, što je najgore, bugova.
Cawthon se ispričao svima rekavši da je brzao te da je zaribao. Također je obećao da će igru ispolirati, poboljšati te igračima dati kvalitetu koju u konačnici zaslužuju.
Par dana nakon toga desilo se nešto čemu se doista nismo nadali - autor je naslov povukao sa Steama uz riječi
„Cijenim vašu podršku, te vas ovom prilikom potičem da zatražite povrat novca (čak i ako ste u igri uživali), te da ju kupite kada ju dovršim i objavim na GameJoltu'“
Citat
To ne znači da autor oklijeva FNAF World izdati na Steamu, već da će ga izbaciti kroz alternativnu distribuciju. Novi datum izlaska igre još nije poznat.