Bilo je pitanje trenutka kada će jedna od najdugovječnijih tehnologija pod poklopcima naših automobila, akumulator, reći zbogom, a ako se pita Ford, to bi se moglo dogoditi prije nego kasnije
Američki gigant u suradnji sa Samsungom pokazao je litij-ionsku bateriju koja bi kemijske akumulatore trebala gurnuti u ropotarnicu povijesti jednom zauvijek.
Prema Fordovu Mikeu O’Sullivanu, to bi se dosad već dogodilo da akumulatori ne nude tako dobar omjer pouzdanosti i cijene. Ovo stanje se ipak mijenja. Naime, sve stroži ekološki propisi tjeraju proizvođače da štede na masi automobila gdje stignu, a premda ni litij-ionska baterija nije baš perce, 40-ak je posto lakša od klasičnog automobilskog akumulatora.
No prije no što u idućih nekoliko godina Ford u potpunosti dokrajči zastarjelu tehnologiju, Amerikanci je planiraju iskoristiti kako bi nehibridnim automobilima omogućili takozvano regenerativno kočenje.
U Fordu žele kemijski akumulatori i litij-ionski baterijski paketi kombinirati kako bi kinetičku energiju prilikom kočenja pretvarali u električnu i skladištili u svrhu kasnije uporabe te posredno niže potrošnje goriva. Sve ovo bez pretjerane kompleksnosti i oveće mase kao boljke hibridnih benzinsko-električnih ili dizelsko-električnih sklopova.