Najnovija nadogradnja za Google Maps zove se 'Community Feed' i po mnogočemu podsjeća na navigacijsku verziju Facebooka ili Twittera
Google nastavlja pronalaziti nove načine kako učiniti Google Maps korisnijim alatom za snalaženje i navigaciju. Kompanija je na Keywordu upravo najavila novu značajku koja dio Google Mapsa pretvara u neku vrstu društvene mreže. Ako često doprinosite recenzijama ili koristite Google Maps kao navigacijski alat, 'Community Feed' bi vam se mogao jako svidjeti.
Community Feed je iskustvo vrlo slično Facebooku i Twitteru gdje skrolate kroz objave poput recenzija, fotografija i običnih objava vezanih uz Google Mape. Pišu ih lokalni stručnjaci, ljudi koje znate, dućani i publikacije.
Društvena strana navigacije
Nova nadogradnja korisnicima pruža dodatnu karticu pod imenom 'Explore'. Tamo ćete moći čitati o stvarima koje vam, zavisno o vašim pretragama, servira Googleov algoritam. Ukratko - radi se o novom načinu plasiranja preporuka i pisanih sadržaja unutar usluge. Na primjer, ako program zaključi da jako volite jesti hamburgere, počet će vam predlagati mjesta koja lokalni vodiči smatraju jako dobrima.
Ne samo da će nadogradnja pomoći da uz pomoć drugih otkrijete zanimljiva mjesta u vašoj blizini, moći ćete se bolje povezati sa dućanima i uslugama što je, realno, dosta korisna stvar u ovim vremenima.
Google piše da korisnici objavljuju preko 20 milijuna preporuka za svoja omiljena mjesta, recenzija i ocjena, fotografija, odgovora na pitanja, adresa i tako dalje. Ova nadogradnja preporuke će učiniti dostupnijima većem broju ljudi, što je, piše Makeuseof, uvijek dobra stvar.
Koliko je Community Feed zapravo koristan?
Kratki odgovor na ovo pitanje je u tome koliko zavisite o mjestu gdje živite. Ako ste u velikom gradu s hrpom Google korisnika koji cijelo vrijeme šalju preporuke, nova značajka će vam biti od velike koristi. Ako živite u manjim mjestima, koncept je više-manje beskoristan.