Google navodi da je razlog za redizajn vizualnog identiteta 'neugodna vibracija boja', čijim je micanjem, kaže dizajner Elvin Hu, stvoren najpristupačniji logotip dosad
Ako ste nedavno preuzeli Canary, verziju Chromea, možda ste opazili da je logo aplikacije redizajniran, piše Verge.
Prva promjena vizualnog identiteta u osam godina donosi suptilne promjene koje većina korisnika neće ni zamijetiti. Googleov dizajner Hu objasnio je zašto nov dizajn predstavlja velik korak naprijed.
Ako pogledate jako pažljivo, vidjet ćete da je Google maknuo sjenke koje su bile dio ikone, izabravši ravniji dizajn, sukladniji s ostalim proizvodima.
Dizajner je također izmijenio proporcije simbola i osvijetlio boje koje ga sačinjavaju. Najvažniji potez bio je, prema Huu, maknuti gradijente zelenog i crvenog dijela ikone zato što su jedan pored drugog stvarali 'neugodnu vibraciju boja'. Detaljno objašnjenje smetnje koju Hu spominje možete pronaći ovdje. Rezultat redizajna bi, kaže dizajner, trebao biti puno pristupačniji logotip.
Ovisno o tome na čemu koristite Chrome, vidjet ćete dodatne suptilne promjene. Na macOS-u simbol izgleda trodimenzionalno dok na iOS-u ima posebnu verziju za beta inačicu softvera. Konačni logotip će, piše Hu, stići idućih mjeseci.