Google je pokrenuo besplatni online magazin Think Quarterly koji se bavi poslovnim i tehnološkim temama. Magazin je stacioniran u Velikoj Britaniji i za njega pišu neki od poznatijih britanskih novinara
Internetski div Google pokrenuo je svoj prvi online magazin nazvan Think Quarterly. Magazin se bavi modernom tehnologijom i njezinim utjecajem na poslovni svijet, a njegov dizajn je jednostavan i oku ugodan. Na izradi prvog broja sudjelovali su neki od poznatijih britanskih novinara kao što su Simon Rogers, urednik Guardianova Databloga, ili Ulrike Reinhard, urednica WE Magazinea. U njemu se može pročitati intervju s direktorom Vodafonea UK Guyom Laurenceom, glavnim ekonomistom u Googleu Halom Varianom i poznatim psihologom Peterom Kruseom.
Think Quarterly dizajnira i uređuje agencija The Church of London iz Londona. Googleov prvi izlet u medijske vode pomalo podsjeća na etablirane magazine BusinessWeek ili Salon, a sam Google ne naziva Think Quarterly magazinom ili publikacijom, već knjigom i jedinstvenim komunikacijskim alatom. Kako god ga nazivali, Think Quarterly je zanimljiv projekt koji će sigurno pobuditi dosta zanimanja.