Google for Jobs nova je inicijativa diva iz Mountain Viewa kojom uz pomoć umjetne inteligencije želi olakšati potragu za poslom
Inicijativa Google for Jobs predstavljena je tijekom godišnje Googleove konferencije namijenjene razvojnim programerima I/O. Najkraće rečeno, riječ je o setu alata za pretraživanje interneta koji bi trebali ponuditi brže i relevantnije rezultate.
Kako javlja Digital Trends, tijekom prezentacije održana je i kratka demonstracija. Brza pretraga s upitom retail jobs (poslovi u trgovini) polučila je popis slobodnih radnih mjesta u blizini kojeg je moguće filtrirati po kategoriji, naslovu, datumu objavljivanja i trajanju putovanja na posao.
Kucnete li na popis, dobit ćete stranicu s općim pregledom osnovnih informacija o poslu, kao i mapu s lokacijom. Kliknete li na dugme Apply, otvorit će se oglas na stranici poslodavca.
A moguće je i postaviti alarme koji će vas upozoriti kad se pojavi posao koji odgovara mjerilima koja ste unaprijed postavili.
Google for Jobs je nastao kao rješenje problema kojeg je Googleov glavni direktor Sundar Pichai nazvao složenim i slojevitim: jaza između manjka stručne radne snage i velikog broja ljudi koji traže posao.
'Shvatili smo kako je velikom broju ljudi prvi korak u traženju posla pretraživanje interneta Googleom. Stoga smo ugradili novu značajku koja bi svima trebala omogućiti pronalazak pravog zaposlenja, bez obzira tko su i gdje se nalaze', rekao je Pichai.
Novi set alata temelji se na strojnom učenju i softverskim rješenjima koja su pokazala dobre rezultate pri testiranju, kažu u Googleu. Tvrtka Johnson and Johnson tako je, navodno, zabilježila 18 posto veći broj prijava putem Googleovog API-ja.
Pichai je rekao kako popis poslodavaca koji se uključuju u inicijativu raste, ali i kako je važnije da alate počnu koristiti oni koji traže posao.
Nova značajka Googleove tražilice trebala bi postati dostupnom naprije korisnicima u Sjedinjenim Državama, pa potom i ostatku svijeta.