Googleov alat za generativnu umjetnu inteligenciju moći će, između ostalog, provjeriti svoje odgovore i analizirati osobne korisničke podatke kojima Google raspolaže
Pojava robota za brbljanje (chatbota) ChatGPT-ja krajem prošle godine potakla je utrku u tehnološkoj industriji, u kojoj se tvrtke nadmeću oko toga tko će zauzeti bolju poziciju na rastućem tržišnom segmentu.
ChatGPT je u to vrijeme bio najbrže rastuća aplikacija namijenjena potrošačima. Sad je jedna od 30 najposjećenijih web stranica na svijetu.
Bardu ne ide tako dobro. U kolovozu je imao 183 milijuna posjeta, 13 posto prometa kojeg je u istom razdoblju zabilježio ChatGPT, prema podacima analitičke tvrtke Similarweb. Google uvodi značajku Bard Extensions, omogućujući korisnicima uvoz njihovih podataka iz drugih Googleovih proizvoda.
Na primjer, korisnici mogu zatražiti od Barda pretraživanje njihovih datoteke na Googleovom Disku ili pružanje sažetka pošte pristigle na korisnički račun pri Gmailu.
Za sada će korisnici Barda moći povlačiti informacije samo iz Googleovih aplikacija, ali Google je u pregovorima s drugim tvrtkama kako bi povezao njihove aplikacije s Bardom u budućnosti.
Još jedna nova značajka u Bardu nastoji ublažiti problem koji muči generativnu umjetnu inteligenciju: netočne odgovore poznate kao 'halucinacije'. Korisnici Barda moći će vidjeti koji se dijelovi Bardovih odgovora razlikuju i slažu s rezultatima Googleovih pretraživanja.
Treća nova značajka omogućuje korisnicima pozivanje drugih korisnika u razgovore na Bardu, piše Reuters.