Ako ste donedavno htjeli razviti složenu umjetnu inteligenciju za samovozeći automobil, trebali ste raditi za tvrtke poput Googlea ili Tesle. Ako niste bili u jednoj od njih, alternativa vam je bila teoretsko znanje i hrpa priručnika
OpenAI je donekle ispunio vakuum među spomenutima tijekom prošle godine izdavši preko tisuću igara u flashu, igre za Atari 2600 i preko osamdeset različitih okružja, kompanija je nastojala spojiti praktično i teoretsko korištenjem jednostavnih simulacija. Na žalost, stare videoigre s Atarija ne mogu biti dugoročno rješenje za pouku umjetne inteligencije.
Projekt Deepdrive danas je omogućio korištenje GTA V (Grand Theft Auto) kao digitalni testni poligon za modeliranje umjetne inteligencije. Ovaj će potez otvoriti vrata razvojnim timovima iza samovozećih automobila da modeliraju ponašanje digitalnih vozača u donekle realističnim uvjetima.
'Gusto naseljen i otvoreni svijet GTA V također predstavlja najsloženije virtualno okružje slično pravome svijetu koje se može koristiti za testiranje senzomotorne umjetne inteligencije. Ovo omogućuje novu razinu testiranja sigurnosti za umjetne inteligencije s obzirom na to da druga okružja ne nude jednake prilike za hakiranje nagrada, distribucijski pomak i negativne nuspojave. Konačno, razvoj samovozećih automobila u otvorenom svijetu nudi razinu transparencije koju rijetko možemo vidjeti pri primjeni umjetne inteligencije u polju gdje je presudno imati uvid u sigurnost i korektnost samoga sustava.'
Citat
Dakle, o tko zna koji put ponavljamo da nam ideja GTA kao najboljeg alata za poučavanje umjetne inteligencije koja sjedi za volanom automobila budućnosti ne zvuči kao najbolja stvar za budućnost civilizacije. No pomno planiranje i precizna vožnja unutar igre mogli bi pomoći razvojnim timovima koji planiraju postaviti temelje za programiranje pravih automobila.