Najnovija značajka popularne društvene mreže je mogućnost ubacivanja životopisa kao dijela profila, čime je Facebook krenuo u bitku s LinkedInom
Opcija ubacivanja životopisa u profil na Facebooku najavljena je putem niza screenshotova objavljenih na društvenim mrežama. Ovo ga, ukoliko dobije zeleno svjetlo, postavlja kao izravnog konkurenta Linkedinu, društvenoj mreži za poslovnjake.
The Next Webov direktor za društvene medije Matt Navarra podijelio je nekoliko slika životopisa kojeg mu je poslala web developerica Jane Manchun Wong. Wong je među prvim korisnicima koji su novu značajku primjetili na svojem Facebook profilu.
Konkurencija
Značajka omogućuje korisniku Facebooka da ispiše dosadašnje profesionalno iskustvo i obrazovanje, kontaktne informacije, sliku i druge informacije - isto kao na Microsoftovom Linkedinu.
Unos životopisa kao dio Facebook profila nije nešto novo. Velik broj ljudi ispisuju dosadašnja zaposlenja i obrazovanje na Facebooku. Pitanje je, doduše, želite li da vaš budući poslodavac vidi vaše privatne slike profila? Nova značajka kombinira sve relevantne informacije u jedinstveni profesionalni paket koji je odvojen od osobnih fotografija, statusa i drugih objava koje mnogi ne žele dijeliti s poslodavcem i headhunterima.
Treba li Linkedin brinuti?
U trenutku pisanja članka još ne znamo točno koliko ljudi ima pristup novim značajkama niti o tome koji su planovi Facebooka. Neko načelno pravilo koji Facebook upražnjava je testiranje novih opcija na malom broju ljudi prije puštanja u javnost.
Sama činjenica da Facebook koketira s idejom životopisa dokaz je da kompanija seže prema poslovnom sektoru. Znajući iz dosadašnjeg iskustva, Facebook je vrlo agresivan prema konkurenciji, što znači da bi se Linkedin uskoro mogao pronaći u problemima.