Domaća aplikacija Jenz proširila se na australsko tržište na kojem je sklopila suradnju s dvije kompanije - KB Food Company i Glenvill Group
Naime, uslijed lockdowna koji je u Australiji uzrokovao dislokaciju zaposlenika, hrvatski Jenz pokazao se kao sjajan alat za njihovo povezivanje. Velik je to uspjeh za ovaj hrvatski proizvod koji služi kao svojevrsan 'Instagram' za zaposlenike i tako pomaže unaprijediti internu komunikaciju unutar kompanija.
Sada će ga svakodnevno koristiti i KB Food Company najveća australska tvrtka za proizvodnju morskih plodova, te Glenvill Grupa, građevinska tvrtka zaslužna za desetke tisuća domova, luksuznih nebodera i ureda kako u Australiji tako i u SAD-u. Uz Australiju, u Jenzu ove godine planiraju daljnje širenje na područje zapadne Europe i Skandinavije.
'Jenz ima viziju biti vodeća globalna aplikacija za interne komunikacije, a kompanijama pomažemo da povećaju angažman zaposlenika i unaprijede organizacijsku kulturu. Smatramo da imamo veliki potencijal na tržištu Australije iz razloga što je Jenz namijenjen svim modelima poslovanja - rad na daljinu, uredski ili hibridno', istaknuo je Marko Kučić, CEO Jenza.
Osim na globalnom tržištu, Jenz svoju popularnost gradi i u Hrvatskoj. Od prošle godine u svom portfelju imaju i Orbico Hrvatska čijih čak 500 zaposlenika koristi Jenz. U Orbicu ističu da im je upravo Jenz pomogao da bolje rješavaju interne izazove, a čak 95 posto njih u internom je istraživanju istaknulo da im Jenz pomaže da bolje upoznaju svoje kolege. Jenz je nastao unutar IT tvrtke Q kao interni startup projekt, a zahvaljujući odličnim rezultatima i prihvaćenosti, razvio se u zasebnu tvrtku.
U Jenzu bilježe eksponencijalni rast novih korisnika. Prošlu su godinu započeli s njih 1.000, da bi ih do kraja 2021. imali više od 10.000 korisnika. Cilj im je nastaviti snažan rast, uz zadržavanje visoke kvalitete usluge.