Humanitarna e-marka predstavljena je novinarima na konferenciji za medije, a kreirana je u suradnji s tvrtkom Moj – eRačun, laka je za korištenje i označava početak stvarne primjene suvremenih tehnoloških trendova i u humanitarnom djelovanju
Hrvatski Crveni križ prvi u Europi i svijetu uvodi primjenu humanitarne elektroničke marke. Nakon više desetljeća korištenja doplatnih poštanskih markica, svi oni koji žele pridonijeti razvoju humanitarnih programa HCK, odsad će to moći činiti i elektronskim putem.
'Hrvatski Crveni križ na temelju Zakona o Hrvatskom Crvenom križu, svake godine posebno obilježava Tjedan Crvenoga križa, Tjedan borbe protiv tuberkuloze i Tjedan solidarnosti. Prilikom obilježavanja tih tjedana, HCK izdaje doplatne poštanske marke. Njihova primarna svrha je skretanje pozornosti na sve ono što u Crvenom križu radimo, ali to je također i jedan od osnovnih načina na koje Hrvatski Crveni križ financira svoje aktivnosti. Ulazeći u digitalnu eru, Hrvatski Crveni križ prilagođava se novim donatorima koji su korisnici e-računa a imaju želju kroz kupnju elektroničke marke Hrvatskog Crvenog križa humanitarno djelovati. Svaku kunu prikupljenu putem elektroničke marke uputit ćemo onima kojima je naša pomoć najpotrebnija', izjavio je na konferenciji za medije Robert Markt, izvršni predsjednik HCK.
'E-poslovanje tvrtkama donosi niz prednosti, a svakako je jedan od njih i velika ušteda novim načinom poslovanja. Humanitarnom elektroničkom markom tvrtke na jednostavan i brz način, kakav je uobičajen u e-poslovanju mogu djelovati društveno odgovorno i čuvati okoliš. Hrvatski crveni križ na ovaj način definitivno je napisao stranicu povijesti',istaknuo je Marko Emer, direktor tvrtke Moj – eRačun.
Cijena humanitarne e-marke iznosi jednu kunu plus PDV, a sva sredstva bit će namijenjena humanitarnim projektima Crvenoga križa o čemu će kao i uvijek korisnici biti točno obaviješteni. Uvođenje e-marke Hrvatskog Crvenog križa označava i veliki korak naprijed u digitalizaciji humanitarnog djelovanja koja je danas nužna i nezaobilazna, a ovim potezom Hrvatski Crveni križ pokazuje kako prati suvremene trendove, a u konačnici to znači bolja i brža pomoć svim onim ljudima kojima je potrebna.
Pogledajte na koji način funkcionira humanitarna e-marka.
Više detalja možete pročitati na ovom linku