'KAKO SI?'

Hrvatski Telekom osvojio 'European Excellence Awards 2023' nagradu za najbolju europsku društveno odgovornu kampanju

12.12.2023 u 12:28

Bionic
Reading

Kampanja 'Kako si?' Hrvatskog Telekoma koja se bavi pitanjem mentalnog zdravlja proglašena je najboljom društveno odgovornom kampanjom u cijeloj Europi na „European Excellence Awards 2023'

Radi se o prestižnom priznanju za iznimna postignuća u komunikacijskoj industriji, a Hrvatski Telekom je jedina hrvatska kompanija koja je osvojila 'European Excellence Awards 2023', nagradu za 'Kako si?', dok je istodobno program 'Ponosni na HT' jedan od pet najboljih u kategoriji interne komunikacije.

European Excellence Awards svake godine prepoznaje najbolje kampanje, vrednujući strategiju, kreativnost, utjecaj na društvo, inovaciju, provedbu kampanje te rezultate i učinkovitost. Ovogodišnji stručni žiri sastojao se od 40 istaknutih PR stručnjaka iz korporativnog i agencijskog svijeta.

Kampanja 'Kako si?' dio je prošlogodišnje božićne inicijative Hrvatskog Telekoma, koja je imala za cilj podizanje svijesti o važnosti komunikacije s bliskim osobama te brizi o mentalnom zdravlju. Naziv kampanje odabran je kako bi se skrenula pozornost da je to pitanje, nažalost, danas postalo samo usputan pozdrav umjesto iskaza iskrenog interesa za druge.

'Kako si?' želi potaknuti na iskrene razgovore i podršku u vrijeme blagdana, kada su obiteljska okupljanja u punom jeku, ali i kada se osjećaji usamljenosti mogu produbiti. HT je prepoznao važnost suočavanja s pitanjima mentalnog zdravlja te je ponosan na doprinos zajednici kroz ovu originalnu i važnu kampanju.

'Kao kompanija i brand koji zauzima stajalište o važnim društvenim pitanjima želimo pomoći te smatramo svojom odgovornošću dati svoj doprinos i progovarati o gorućim društvenim temama kao što je mentalno zdravlje. Nažalost i dalje ima puno primjera u našem društvu i okruženju gdje se osobe još uvijek libe otvoreno razgovarati o vlastitom mentalnom zdravlju, što dovodi do toga da nisu spremni probleme podijeliti niti sa svojim bližnjima, a što automatski ograničava mogućnost pravovremenog djelovanja i pružanja prijeko potrebne pomoći.

Zato je ključno riješiti se stigme da je traženje pomoći znak slabosti. Kada ste zadnji puta pitali bitnu vam osobu kako je? Sada je pravi trenutak. To je možda najvažnija stvar koju ćete danas napraviti', izjavio je Igor Vukasović, direktor korporativnih komunikacija Hrvatskog Telekoma.