Brend Huawei na globalnom tržištu u samo godinu dana povećao je vrijednost za više od 50 posto, pokazali su novi podaci globalne agencije Brand Finance.
Na listi 500 najvrjednijih brendova na svijetu za 2018. godinu Huawei se pozicionirao na 25. mjesto, s vrijednošću kompanije od 38.046 bilijuna dolara i povećanjem vrijednosti brenda za 50 posto. Veliki je to skok za Huawei s obzirom da je brend u 2017. godini bio na 40. mjestu iste ljestvice.
Brand Finance svake godine rangira tisuće svjetski poznatih brendova i jedna je od najvjerodostojnijih globalnih agencija u tom segmentu.
Uz to što svake godine napreduje na Brand Finance Global listi, Huawei se u 2017. godini pozicionirao na 49. mjesto BrandZ liste Top 100 najvrjednijih globalnih brendova, na 88. mjesto Forbesove liste Najvrjednijih svjetskih brendova i 40. mjesto Brand Finance Global liste 500 najvrjednijih brendova.
Prošla godina bila je izuzetno uspješna za Huawei. Huawei je predstavio Huawei Mate 10 koji je osvojio mnogobrojna priznanja, a osnažena je i strateška suradnja s globalnim brendovima poput Leice, Porsche Designa i Googlea te drugima. Tim suradnjama Huawei želi iskoristiti najbolje znanje i prasku dostupno na globalnom tržištu kako bi maksimalno unaprijedio korisničko iskustvo svojih uređaja.