Baš kako su nedavno BMW i Daimler otkazali pregovore s Appleom zbog problema s privatnosti vozača, isti potez je navodno napravio i General Motors, prekinuvši suradnju s Googleom. Kontrola nad podacima se tako pokazuje ključnom i u jednoj iznenađujućoj grani industrije, van uobičajenog svijeta pametnih telefona i tablet računala
Kako pojam autonomnih vozila i sve vezano uz njih uživa u sve većoj popularnosti, 'nos' za automobilsku industriju pokazali su brojni IT divovi poput Applea i Googlea. Paralelno s tim, neki od tradicionalnih proizvođača su se počeli osjećati ugroženima, dok su drugi odlučili stvarati partnerstva. No, jedno je jasno - kontrola nad podacima koji se mogu prikupiti u vozilima sutrašnjice je velika stvar. Analitičari vjeruju da će to biti sljedeći korak van društvenih mreža i internetskih servisa koji će stvarati milijarde u prihodima.
Podaci o tom gdje se vozila kreću, tko je vozač i koja su mu omiljena mjesta za parkiranje, kakav sadržaj s interneta se učitava u vozilo za zabavu ili informiranje, sve ovo će biti na pladnju oglašivačima i drugim zainteresiranim stranama. Tu bi posebnu ulogu mogao imati Google, koji golemi udio prihoda zahvaljuje upravo tome. No, kako su BMW i Daimler dali 'košaricu' Appleu, slično je učinio i General Motors s Googleom. Svi žele kontrolu nad podacima koji bi se prikupljali.
Bloomberg otkriva kako su pregovori General Motorsa i Googlea propali upravo zbog tog dijela. Priliku je pak vidio Fiat Chrysler, osiguravši partnerstvo u kojem će pružiti stotinjak vozila za Googleove potrebe eksperimentiranja autonomnim sustavima za upravljanje. Analitičari vjeruju da Fiat Chrysler nema resurse konkurirati samostalno u svijetu Googlea, Applea, General Motorsa ili Toyote pa je ovaj potez bio logičan za kompaniju.