LinkedIn je, po uzoru na Facebook i Twitter, omogućio 'tagiranje', označivanje korisnika u komentarima kako bi potaknuo korisnike na više komunikacije i rasprava
LinkedIn u posljednje je vrijeme uveo čitav niz noviteta, a među njima je i mogućnost povezivanja, 'linkanja' osoba i tvrtki odnosno označivanje ili 'tagiranje'.
Po uzoru na Facebook i Twitter, LinkedIn je uveo opciju povezivanja određenog komentara s osobom odnosno tvrtkom koja se spominje.
U 'statusu' i komentarima tako je moguće imenovati druge korisnike ili tvrtke i tako povezati svoj status s njima ili čak povezati komentar i tako skrenuti nekome pozornost na taj komentar.
Osoba koju spomenete u komentaru dobit će obavijest o tome da ih je netko spomenuo.
Uz direktne kontakte, spominjati se može i druge članove koji sudjeluju u raspravi i tako skrenuti pozornost na to da se obraćate direktno njima.
'Znamo da se upuštate u bitne razgovore u različitim dijelovima LinkedIna, pa stoga obratite pozornost kako biste spomenuli kolege i izvan osnovne stranice u bliskoj budućnosti', napisala je na blogu LinkedIna Angela Yang.
LinkedIn na taj način pokušava potaknuti svoje članove na komunikaciju i uključivanje u rasprave te razmjenu iskustva i mišljenja.