Najveća društvena mreža u svijetu Facebook danas obilježava deset godina postojanja tijekom kojih se, od studentskog projekta pokretača Marka Zuckerberga i kolega s američkog fakulteta Harward, nametnula svijetu kao nazaobilazan kanal društvene komunikacije, povezivanja ljudi, marketinga i biznisa općenito
Iako neki analitičari smatraju da su dani Facebooku odbrojani, korištenje te mreže ne jenjava kao ni porast prihoda koji je samo prošle godine skočio za 55 posto u odnosu na 2012., dosegnuvši gotovo 8 milijardi američkih dolara.
U veljaču ove godine ta je mreža ušla s oko 1,3 milijarde aktivnih korisnika mjesečno u svijetu, čemu još veću 'vrijednost' daje činjenica da su među korisnicima stalno otvorene različite veze, da ostavljaju na milijune različitih 'postova', od tekstualnih objava, javnih i privatnih poruka, blogova, fotografija, video snimaka i drugog.
Facebook je, kako se ocjenjuje, u mnogo čemu pridonio promjeni i pogledu na internet, umrežavanju i povezivanju ljudi, u čemu su do sada jednu od najvećih uloga imali mlađi korisnici interneta, posebno tinejdžeri, ali od kojih sada stižu i najveće kritike o dosadi na Facebooku. Stoga neki analitičari predviđaju da bi ta mreža u iduće tri godine mogla izgubiti i do 80 posto sadašnjih korisnika.
Vrlo brzo nakon pojavljivanja u Americi, Facebook se raširio svijetom, pa tako i u Hrvatskoj, gdje također iz godine u godinu bilježio sve više registriranih privatnih i poslovnih profila/korisnika, kojih je početkom veljače, po procjenama analitičara, bilo najmanje oko 1,6 milijuna.
Prema dobnim skupinama Facebook mrežu u Hrvatskoj, slično kao i u svijetu, najviše koriste oni od 18 do 34 godine, pri čemu je 51 posto muških i 49 posto ženskih.