Proizvođači automobila nemaju puno izbora. Stroge ekološke norme, kao i sve viša cijena naftnih derivata, tjeraju ih da automobile čine štedljivijima nego ikad prije. Ni sportski automobili nisu iznimka
Porsche kao jedan od najvećih proizvođača sportskih automobila na svijetu i sam će se prihvatiti trenda takozvanog ‘downsizinga’, odnosno smanjenja obujma i turbopunjenja motora.
CAR Magazine piše kako su se dočepali specifikacija prema kojima bi njemački proizvođač gamu svojih pogonskih agregata trebao dopuniti četverocilindričnim bokserima, i to 360 KS snažnim 2.5-litrenim, 286 KS dvolitrenim i 201 KS snažnim 1.6-litrenim motorima.
Ovaj posljednji navodno još nije odobren budući da zeleno svjetlo čeka i manji sportski automobil iz Porschea kojem je namijenjen.
Novi četverocilindrični motori bili bi snažniji od postojećih u Boxsteru i Caymanu, pa bi svoje mjesto mogli pronaći i pod poklopcem 911-ice.
Kako god bilo, čini se da je pitanje trena kad će dobri stari atmosferci reći konačno zbogom i završiti u ropotarnici povijesti, što nas poprilično rastužuje.