Kako skandal vezan uz emisije ispušnih plinova u VW grupi polako jenjava, u Njemačkoj se polako ali sigurno pripremaju i na 'alternativna rješenja'. Volkswagen bi u skorije vrijeme trebao i službeno otkriti automobil pod imenom XL3 koji će služiti kao izravna konkurencija Toyotinom Priusu
U intervjuu kojeg su napravili na AutoExpressu, VW-ov novi direktor Herbert Diess je priznao da, dok stižu rješenja na MQB platformi, uobičajenoj za Golf i Passat, postoji velika vjerojatnost da će električna vozila stići na MEB platformi.
Iako će ona biti kompatibilna (donekle) s MQB-om, kako bi se osigurala izrada električnih automobila na temelju postojećih, za potpuno nova rješenja tu će biti i nova platforma. Na njoj bi mogao stići upravo spomenuti model XL3, kojem će srce činiti električni motor od 30KS, uparen s 1,4-litrenim turbobenzinskim motorom. Tom kombinacijom bi se mogla ostvariti potrošnja od kakvih tri litre goriva na 100 prijeđenih kilometara, što je više nego solidno za hibrid.
No, ima govora i o potpuno električnoj varijanti. U VW Group vjeruju kako će do konca ovog desetljeća imati model s električnim dometom preko 500km, dok će punjenje trajati vrlo kratko - tek dok vozač popije kavu. Istovremeno, u Volkswagenu smatraju kako će električna vozila - barem dugoročno, koštati manje od onih s uobičajenim motorima. Živi bili - pa vidjeli.