U samo osam godina postojanja najveća društvena mreža na svijetu dosegla je sedminu svjetskog stanovništva po broju aktivnih mjesečnih korisnika
Svijetu je to objavio suosnivač i šef Facebooka Mark Zuckerberg, gostujući na američkoj televiziji.
Milijarda korisnika odgovorna je za 1,13 trilijuna lajkova, 219 milijardi fotografija i 17 milijardi logiranja na lokacijama te 140,3 milijarde prihvaćenih prijateljstava, piše BBC, a 600 je milijuna pristupa Facebooku pomoću prijenosnih uređaja, 48 milijuna više nego u srpnju ove godine.
U Africi se širi pomoću projekta 'Facebook za svaki mobitel', kojim cilja na korisnike jednostavnijih mobitela, nadajući se da će s vremenom uspjeti iskoristiti prilike za monetizaciju koje donosi velika korisnička baza.
Ipak, ključnim velikim tržištima, poput Kine i Rusije, Zuckerberg i društvo još nisu uspjeli ovladati. U Rusiji, primjerice, tamošnja društvena mreža VKontakte ima 300 milijuna korisnika, a Facebook samo sedam.
Također, susreće se i s izazovom kako najbolje iskoristiti ogromne količine podataka o korisnicima kojima raspolaže. To je potencijalni zlatni rudnik, ali može biti i minsko polje, zato što korištenje tih podataka zadire u privatnost i često pomiče granice dopuštenog.