Dvije nove usluge Hrvatskog Telekoma osmišljene su kako bi izbjegli čekanje na javljanje agenta korisničke podrške i na daljinu riješilo tehničke probleme koji vas muče uz pomoć virtualnog tehničara
Za korisnike koji žele razgovarati s agentom u korisničkoj podršci, no nisu u mogućnosti ili jednostavno ne žele čekati na javljanje agenta kod poziva Hrvatski Telekom nudi besplatnu uslugu Povratni poziv.
U trenutku kada korisnik nazove korisničku podršku, ukoliko je vrijeme čekanja do javljanja agenta dulje od 60 sekundi, korisnik će dobiti informaciju o tome koliko je procijenjeno vrijeme čekanja, kao i ponudu opcije Povratnog poziva. Prihvatite li ju, Korisnička podrška HT-a će vam uputiti poziv za onoliko vremena koliko bi proveo na telefonu čekajući na javljanje agenta.
Zahvaljujući usluzi Povratni poziv korisnici se mogu posvetiti drugim stvarima dok čekaju na razgovor s agentom korisničke podrške HT-a.
Uz novu uslugu Virtualni tehničar korisnici na brz i jednostavan način mogu riješiti poteškoće s korištenjem smartfona, tableta, prijenosnog ili osobnog računala upotrebom programa za podršku na daljinu.
Ova funkcionalnost dostupna je putem portala Moj Telekom i mobilne aplikacije za pametne telefone Moj Telekom HR. Više ne morate čekati javljanje agenta ili dolazak tehničara u dom, već smetnju možete riješiti brzo i jednostavno u svakom trenutku uz pomoć virtualnog tehničara.
Virtualni tehničar u samo nekoliko trenutaka rješava smetnje na MAXadsl, MAXtv, MAXtv SAT ili HALO usluzi te se samostalno spaja i provjerava modem ili MAXtv prijamnik korisnika, izvršava potrebne izmjene postavki te ponovno uključuje uređaje.
Virtualnog tehničara moguće je pokrenuti i putem fiksnog telefona pozivom prema korisničkoj podršci (0800 90000800 9100) i odabirom broja 2 na glavnom izborniku.
Više:Moj Telekom portal