Adam Mosseri, voditelj Instagrama, platforme u vlasništvu Mete, najavio je da će algoritamsko rangiranje aplikacije u 2025. godini staviti naglasak na originalan i kreativan sadržaj. U videu objavljenom na Instagramu i Metinoj aplikaciji Threads, Mosseri je istaknuo kako su ključni ciljevi za ovu godinu unapređenje društvenih veza među korisnicima te poticanje kreativnosti
'Instagram je osnovan kako bi svatko mogao podijeliti nešto kreativno na što je ponosan', rekao je Mosseri. 'Želimo se dodatno posvetiti toj ideji.' Najavljuje to u trenutku kad je zabrana TikToka u vlasništvu ByteDancea sve bliže - trebala bi, naime, stupiti na snagu već ove nedjelje 19. siječnja.
Kreatori na TikToku već su počeli pozivati svoje pratitelje da ih zaprate na drugim platformama, uključujući Instagram.
Prema CNBC-ju, izvršni tim Instagrama prošlog je vikenda održao hitne sastanke kako bi pripremio osoblje za potencijalni priljev novih korisnika, ako se zabrana TikToka realizira. Vrhovni sud je u petak saslušao argumente u slučaju koji bi mogao odrediti budućnost TikToka.
Mosseri je istaknuo kako će Instagram raditi na unapređenju svojih alata za stvaranje sadržaja, koji trenutno nisu na razini 'najboljih u klasi'. Također, platforma planira prihvatiti nove tehnologije poput umjetne inteligencije, kako bi korisnicima olakšala objavljivanje sadržaja. 'Želimo osigurati da naši alati omoguće korisnicima da lakše izraze svoju kreativnost i stvaraju više sadržaja', dodao je.
Instagram također planira povećati društvenu dimenziju preporuka sadržaja. Cilj je učiniti ih interaktivnijima i društvenije orijentiranima, kako bi se dodatno osnažila povezanost među korisnicima. Mosseri je zaključio kako će 2025. godina biti ključna za daljnje pozicioniranje Instagrama kao platforme koja potiče originalnost, kreativnost i društvene veze, osobito u svjetlu promjena u digitalnom pejzažu.