Vlasnicima restorana te ugostiteljskih objekata svih vrsta mora postati jasno da same medalje i diplome koje zasluže za svoj rad nisu dovoljne same po sebi. Online marketing i komunikacija s postojećim i budućim gostima trebala bi biti neizostavan dio ‘ponude’ svakog domaćeg ugostiteljskog objekta, a u nastavku ćete saznati kako to izgleda na primjeru jednog hvarskog restorana
‘Odrasla sam uz oca masterchefa i gastro suca, no tek otkad sam preuzela kuhinju našeg obiteljskog restorana ‘Zlatna školjka’ i pridružila mu se na kulinarskim natjecanjima, cijela priča je dobila smisao. Ljubav koju osjećam prema hrani, kreativni izričaj bez kojeg ne mogu i fotografska strast koja me prati oduvijek, rezultirali su najboljim, širenjem kruga zadovoljnih i stalnih klijenata’, navodi Maja Mačković, voditeljica kuhinje obiteljskog restorana Zlatna Školjka na Hvaru.
I dodaje - ‘Same medalje i diplome ne prodaju proizvod, one su samo ukras na zidovima objekata ili prašnjave slike u starim izdanjima časopisa. Ono što radimo i čime se dičimo, svakog se dana mora dokazivati iznova, kroz okuse jela i prezentaciju na tanjuru. Prije nego gostu poslužite tanjur, morate mu poslužiti priču i viziju, morate ga zainteresirati i potaknuti da se zaljubi u ono što radite.’
Upravo iz spomenutog razloga restoran se okrenuo online marketingu, a njegovi vlasnici ističu tri osnovne online aktivnosti i radnje koje bi trebali poduzeti svi koji žele poentirati tijekom ove i nadolazećih turističkih sezona:
1. Web stranica prilagođena mobilnim uređajima
2. Blog
3. Društvene mreže
Cijelu priču Maje Mačković te predstavnika hvarskog restorana Zlatna Školjka možete pročitati preko ovog linka