Dok su nekadašnje web stranice bile ispunjene tekstom te su prije svega bile napravljene za gledanje na ekranima računala, današnje su orijentirane ka velikim slikama i minimalističkom dizajnu prilagođenom smartfonima
Intentet se u prošlih deset godina prilično promijenio. 2010. je koncept smartfona i mobilnog surfanja internetom bio relativno svjež, tako da sve do 2016. kompanije nisu ozbiljno shvaćale korisnika mobilnog interneta.
Umjesto pregleda pomoću aplikacije ili web stranice, mnogi korisnici su stranice posjetili putem desktop računala i prvo što su vidjeli je glavna stranica na koju su web dizajneri trpali maksimalnu količinu informacija, znajući da je jako važno istaknuti ih potencijalnim kupcima. Danas je takav pristup mjesto prepustio vrlo reduciranom rasporedu koji koristi hrpu slika koje bi trebale privući pažnju korisnika.
U najnovijem pregledu Businiess Insidera moguće je vidjeti koliko su se neke popularne stranice mijenjale kroz povijest. Donosimo vam nekoliko najzanimljivijih primjera.
Amazon
Dok je u 2010. Amazon nastojao prodati Kindle i kupcima predstaviti koncept elektroničke knjige, danas se više koncentrira na prodaju svojih Prime usluga.
Apple
Apple je sa svojom starom stranicom dokazao da je zbilja ispred svojeg vremena. Minimalizam i čitljivost koje je imala 2010. dodatno su pojednostavljene skoro deset godina kasnije.
eBay
eBay je 2010. je imao dosta zastarjeli dizajn koji podsjeća na nečiji maturalni rad, dok se u 2020. vjerojatno planira udaljiti od starih navika te nudi koliko-toliko uravnotežen i čitki raspored elemenata koji su skroneni prema korisnikovom dosadašnjem kupovnom iskustvu.
CNN
CNN je u 2020. koristio sučelje koje nam je pružalo izravne vijesti bez videa koji se automatski pokreću. U 2019. stranica je propucana stotinama naslova koji ističu senzacionalnost i privlače čitatelje brojnim temama, reakcijama i analizama.
Netflix
Netflix je nekad davno reklamirao svoj sadržaj i korisnicima u SAD-u slako CD-e i DVD-e. Danas je dostupan globalno i sve što želi je broj vaše kreditne kartice kako bi vam pružio beskonačni izvor serija koje upravo vi želite gledati.
IMDb
Dok je nekad davno služio kao izvor dodatnih informacija o popularnim filmovima, IMDb danas služi kao poligon za filmske foršpane i, kako stvari stoje, slike Ryana Reynoldsa na kojima reklamira loše filmove.