Sve veći broj mobilnih uređaja sposobnih za pristup internetskim sadržajima dovodi do sve većeg broja korisnika koji se služe takvim opcijama, a prema podacima reklamne kompanije AdMob, najveća zasluga za popularizaciju mobilnog interneta ide Appleovom iPhoneu te uređajima na kojima se 'vrti' Googleov Android
Tvrtka AdMob isporučuje oglase na oko 9.000 web stranica prilagođenih za prikaz na mobitelima i smartphone uređajima. Svako malo kompanija objavi ponešto zanimljivih statističkih podataka.
Prema podacima AdMoba, 40 posto korisnika koji pristupaju web stranicama u njihovoj bazi na iste tijekom kolovoza došlo je preko iPhonea, što je porast od sedam posto u odnosu na prošlogodišnje podatke.
Na drugom mjestu smjestili su se vlasnici Nokija s udjelom od 34 posto (pad od devet posto), slijede vlasnici Blackberryja s udjelom od osam posto (pad od dva posto), vlasnici mobitela s Androidom kojih je sedam posto (porast od pet posto), a tek predstavljeni Palmov Pre ugrabio je četiri posto udjela.
Iz navedenog je vidljivo da su jedini rast udjela zabilježili iPhone te uređaji s Androidom, a s obzirom na to da je potonjih sve više na tržištu Android će u skoro vrijeme ugrabiti i značajniji dio udjela.
www.admob.com