WEB::STRATEGIJA 8

Kako će izgledati šoping budućnosti?

31.05.2010 u 09:52

Bionic
Reading

Organizatori vodeće regionalne konferencije o web poslovanju i internetskom marketingu preporučaju svim zainteresiranima da 17. lipnja dođu u konferencijski centar Hypo EXPO XXI u Zagrebu na konferenciju o web trgovini gdje će se imati prilike educirati o poslovanju putem interneta

'Nastao kao medij za razmjenu informacija, internet se danas razvio u nositelja ekonomije. Kao što su i ceste u početku služile kako bi ljudi došli do Crkve ili na seosku zabavu, a Rim ih je iskoristio kako bi zavladao svijetom, tako i danas internet nakon početne uloge telefonskog imenika postaje najvažniji dio svjetske ekonomije. Graditi kvalitetne ceste i znati ih koristiti znači razliku između kolonizatora i koloniranih', izjavio je Hrvoje Prpić, poznati poduzetnik, poznatiji kao pokretač offline i online dućana s računalnom opremom (HG Spot), idejni začetnik 3D web trgovine budućnosti - Trillenium te ujedno i predavač na najvećoj konferenciji o web-trgovini u Hrvatskoj pod nazivom Web::Strategija 8 - Istinom do kupca. Hrvoje će održati predavanje s naslovom 'Kako će izgledati web kupovina za 10 godina?' u kojem će tokom 30 minuta dati svoju viziju budućnosti web kupovine.

Uz Hrvoja Prpića na konferenciji će gostovati i drugi renomirani predavači:

Vatroslav Škare, asistent na katedri zagrebačkog Ekonomskog fakulteta
Goran Peuc, poznatih web dizajner velikih projekata na webu
Hrvoje Bujas, web poduzetnik koji radi sa investitorima i BICRO-om
Ines Lisak Pavlović, koja će predstaviti uslugu RBA banke - eToMiTreba
Marko Radelić, web developer iz logIT-a sa osam godina iskustva u web poslovanju
Gordan Orlić, višestruko nagrađivani predavač dosadašnjih Web::Strategija
J. Treichel Martina Usmiani, web poduzetnici koji su pokrenuli Kolektivu
Domagoj Cerovac, pokretač dvije web trgovine - HoćuTo.hr i VečernjiShop.hr
Marko Knežević, Damir Plejić i Vedran Križek predstavit će stvaranje i rad web trgovine Profil.hr

Na konferenciji će biti održana i panel rasprava te svečana dodjela tri Zlatne nagrade Web::Strategije u kategoriji Web poslovanje 2010, čije nominacije su upravo završene.
Osim edukacije i dodjele nagrada, očekuju Vas i razne nagradne igre i bogate nagrade, simulacije trkaćih automobila agencije Bogadura, nasmiješene hostese i mnogo drugih iznenađenja.

Drugi dan, 18. lipnja (u VMD zgradi), zainteresirane sudionike očekuje i specijalizirana Web Business Radionica gdje će polaznici naučiti ključne elemente za web poslovanje od koncepta web stranice, preko savjeta kako pravilno upravljati sadržajem (tekstom, slikama, multimedijom) do metoda uspješne web promocije.