MIRAKUL EDUKACIJSKI CENTAR

Kako oglašavati i na koji način upravljati društvenim mrežama?

22.03.2013 u 08:50

Bionic
Reading

Nakon brojnih uspješno održanih seminara iz područja Internet marketinga te četiri generacije polaznika Internet marketing Akademije, Mirakul Edukacijski centar nastavlja s drugom generacijom specijalističkog programa za Community managere, kojeg je prvi put u Hrvatskoj pokrenuo prošle godine.

Community manager Akademija svojim će polaznicima otvoriti vrata u svijet društvenih mreža objašnjavanjem svih zakonitosti koje vladaju na ovim relativno novim platformama, otkrivanjem tajni zanata kako bi po isteku akademije mogli maksimizirati svoje marketinške i PR aktivnosti, bilo da će samostalno obavljati te zadatke ili će ih provoditi u suradnji s profesionalcima zaposlenima u agencijama specijaliziranima za ovu djelatnost. Tijekom trajanja Akademije, koja se sastoji od tri modula po 20 sati, polaznici će se upoznati sa svim relevantnim društvenim mrežama i njihovim namjenama, ali i sa svim potrebnim znanjima i vještinama koje su nužne da bi se kvalitetno i sustavno provodile zadane aktivnosti te ostvarili postavljeni ciljevi.

Kako bi polaznici stečena teorijska znanja znali primijeniti i u praksi, u sklopu svakog modula provodit će se radionice koje će na praktičnim primjerima polaznicima pokazati kako kreirati profil na pojedinoj društvenoj mreži prema najvišim standardima community managementa, kako komunicirati sa zajednicom, ali i kako osmisliti, izraditi i provoditi strategiju nastupa na društvenim mrežama koja je komplementarna marketinškim i PR aktivnostima tvrtke, branda i pojedinca. Posebna pažnja posvetit će se sadržaju koji se objavljuje na društveno-mrežnim profilima, a koji je ključan element u dugoročnom uspjehu strategije i kreiranju zadovoljne zajednice, ona koja komunicira s brandom i postaje njegov konzument.

U trećem modulu, administriranje profila na društvenim mrežama dignut će se na višu razinu. Polaznike će se u teorijskom i praktičnom dijelu upoznati s osmišljavanjem, aktivacijom i optimizacijom Facebook oglasa kao najučinkovitijim načinom kreiranja zajednice fanova, ali i sa statističkim podatcima koje nudi Facebook, a koji su nezaobilazno sredstvo pri analizi uspješnosti pojedine fan stranice. Također, polaznike će se pobliže upoznati s načinima i mehanizmima provođenja nagradnih igara i natječaja te svim pravilima koja pritom treba poštovati.

Voditelji programa su Ana Penović, suvlasnica tvrtke Jasno&Glasno, prve specijalizirane community i content management agencije u RH, Milica Cetinić, account i community managerica u tvrtki Jasno&Glasno, gdje osmišljava cjelovite strategije digitalne prisutnosti – od komunikacijske i content strategije do strategije nastupa na društvenim mrežama te Sandra Bencun, magistra komunikologije i account managerica za odnose s javnošću te community managerica, a provodi zaokružene komunikacijske, content i community management strategije. Na programu predaju još i Vibor Cipan iz tvrtke UX Passion, ponuđač najboljeg twitterwalla u svijetu, Željko Riha, član mnogih domaćih i međunarodnih organizacija (poput Londonske diplomatske akademije, Društva za Ujedinjene narode i Hrvatske udruge za odnose s javnošću), Siniša Gavrilović, SEO specijalist i višestruko nagrađivan predavač te Davor Runje, koji je zadnje tri godine producirao pedesetak aplikacija za Facebook, od čega su četiri bile hitovi sa šesteroznamenkastim brojem korisnika.

Rok za prijavu Community manager Akademije je 27. ožujka. Program se održava u razdoblju od 4. do 24. svibnja 2013. Godine, u Hypo EXPO centru u Zagrebu.

Detaljnije informacije o tvrtki Mirakul možete pogledati na službenim web stranicama www.mirakul.hr