Aplikaciju lanca hotela Bluesun hotels & resorts ćete moći koristiti za virtualne šetnje kroz hotele, pronalaženje informacija, rezervaciju usluga poput izleta i transfera do zračnih luka, ali i poslati pohvalu ili kritiku direktoru hotela
Bluesun hotels & resorts pohvalili su se time da su prvi hotelski lanac u Hrvatskoj koji je pokrenuo mobilnu aplikaciju s ciljem pružanja novih doživljaja putovanja postojećim i potencijalnim gostima.
Aplikacija je dostupna korisnicima pametnih telefona pogonjenih Androidom, iOS-om i Windows Phoneom 8.
Izradu svoje aplikacije na mobilnim uređajima u Bluesun hotels & resorts objašnjavaju kao logičan slijed u praćenju trendova na tržištu mobilnih aplikacija za rezervaciju hotelskog smještaja.
Navode da je najveća i najbrže rastuća globalna agencija za rezervaciju hotelskog smještaja, booking.com, izvijestila kako je na njihovoj mobilnoj aplikaciji u posljednje tri godine napravljeno više od 20 milijuna rezervacijskih transakcija, s ukupnim porastom prihoda od 300 posto za isto razdoblje.
'Hoteli sve više energije polažu u osmišljavanje zanimljivog i gostima relevantnog sadržaja koji oglašavaju na tražilicama s ciljem privlačenja korisnika pretraživača na svoju stranicu kako bi ostvarili direktnu rezervaciju putem web bookinga, oslobođenu posredničkih provizija.
Današnji gosti očekuju da će sve navedeno moći obavljati, ali u udobnosti kauča, suvozačevog mjesta u automobilu ili u kafiću, pritom koristeći sve ulazne medije: tablet, desktop, prijenosno računalo ili mobilni telefon', objašnjava Petar Krvarić, direktor marketinga u Bluesun hotels & resorts.
Krvarić najavljuje da će korisnici Bluesunove mobilne aplikacije uskoro moći ići u virtualne šetnje kroz hotele, pronalaziti brojne informacije o atraktivnostima na destinacijama na kojima se nalaze Bluesunovi hoteli (Bol, Brela, Tučepi, Starigrad Paklenica i Marija Bistrica), ali i rezervirati usluge poput izleta i transfera od hotela do zračnih luka.
Sljedeći je korak u razvoju aplikacije, prema objašnjenju Krešimira Drvara, voditelja digitalnog marketinga u Bluesun hotels & resorts, funkcionalnost koja će omogućiti gostima hotela da za vrijeme svog boravka upute tzv. instant komentar direktoru hotela s pohvalom i/ili kritikom. Direktori hotela zaprimat će poruku u realnom vremenu s podatkom o broju sobe te rješavati problem dok je gost još u hotelu.
Krvarić i Drvar u mobilnoj aplikaciji dugoročno vide snažan alat za poticanje lojalnosti, ali i priliku za kvalitetnije upoznavanje sa željama i potrebama gostiju.
Najveći izazov vide u višejezičnom pokrivanju aplikacije, jer su Bluesunovi gosti pretežno stranci i pokrivaju širok raspon zemalja, od Velike Britanije i Njemačke do Rusije, Argentine i Brazila.