Možda nije (toliko) bolji od konkurencije, no bilo je teško sumnjati da će Apple postići značajan uspjeh svojim prvim smartwatch gadgetom. Recenzije su bile relativno mlake, upakirane epitetima kako bi negativnosti bile svedene na minimum. Usprkos tome, čini se kako je već u prednarudžbama Apple Watch prestigao prodajne rezultate konkurencije iz cijele godine
Prema podacima analitičke kuće Canalys, u prošloj godini se isporučilo svega 720 tisuća gadgeta na Android Wear platformi. Jedino što je taj rezultat moglo još više uništiti je novi podatak istraživačke kompanije Slice Intelligence, koja piše da je prema procjenama Apple u prednarudžbi prodao gotovo milijun jedinica svog Watch pametnog ručnog sata.
Broj od 957 tisuća naručenih uređaja dolazi iz računica vezanih uz e-račune u SAD-u, a dok Apple za sada šuti o rezultatima, za sada su takve procjene jedini vidljivi brojevi. SI navodi kako su potrošači u prosjeku plaćali 503,83 dolara po primjerku, a ne čudi da je većina prednarudžbi (62 posto) bila vezana uz Apple Watch Sport, s početnom cijenom od 349 dolara. 71 posto kupaca se odlučilo i na model od 42mm (veći), a dok se tu nije štedjelo, remenje je bila druga priča.
Više podataka i procjena je moguće pronaći na stranicama Slice Intelligencea