Ubisoft je pogriješio u dva krucijalna koraka – stavio je embargo na recenzije i ono najvažnije – kreirao je igru koja ni izdaleka ne ispunjava očekivanja
Assassin's Creed Unity najveći je i najambiciozniji Ubisoftov projekt dosad. Na njemu se radilo nekoliko godina, u njega su uloženi deseci, ako ne i stotine milijuna dolara. No stvar jednostavno ne šljaka kako smo svi očekivali.
Prošla igra u franšizi – Black Flag - sve nas je iznenadila novim elementima, posebno nevjerojatno razrađenim pomorskim borbama jedrenjaka. Upravo je to, čini se, ono što najviše nedostaje Unityju.
U prvim objavljenim recenzijama hvali se veličina i detaljnost Pariza, napučenost ulica, neki aspekti scenarije i dio misija i to je zapravo – to. Zamjera mu se pak nezanimljiv protagonist, nedostatak većeg i ambicioznijeg scenarija te gotovo nepromijenjena borba koja je jednostavno dala svoje
Najčešće ocjene u recenzijama zasad su tako 7/10 i 6/10, što nije loše, no svakako je daleko ispod očekivanja od takvog projekta. Kotaku je otišao još dalje i igru jednostavno ocijenio s 'No' – nemojte igrati igru
Ubisoft je nakon svega još i pokušao prevariti igrače. Naime, zabranili su objavu recenzija sve dok igra nije bila na tržištu već više od 12 sati. U prijevodu, desetine tisuća ljudi kupilo je igru bez da su mogli znati što o njoj kaže struka. Iz toga se postupka isto tako može iščitati i to da ni oni sami nisu bili sigurni u njezinu kvalitetu.
S druge strane EA je istovremeno napravio potpuno okrenutu logiku. Dopustili su objavu recenzija za novi Dragon Age prije objave igre. Prve kritike su jako, jako dobre. A Ubisoftu više sreće drugi put.