Američki internetski div ponudio je kupcima u Italiji mogućnost kupnje tri modela Fiata ravno iz naslonjača, bez potrebe odlaska u salon automobila
Amazon, američki internetski div za online trgovinu, kupcima u Italiji nudi mogućnost da putem računala kupe automobil. Prema pisanju Reutersa, cijela je stvar dogovorena s Fiatom, a u ponudi su Fiat 500, Fiat 500L i Fiat Panda. Amazon je prije nekoliko mjeseci u SAD-u pokrenuo servis Amazon Vehicles (Amazonova vozila), čiji je cilj olakšati kupcima istraživanje prilikom kupovine novog automobila ili pickupa. Dogovor s Fiatom drugi je korak u ulasku Amazona u biznis prodaje automobila, a tvrtka je odabrana jer je vlasnik Chryslera te ima mnoštvo brendova u SAD-u, u kojem planira snažnije nastupiti i s Alfa Romeom.
Tri navedena modela nude se s predefiniranim konfiguracijama, a kako pokazuje istraživanje Amazona, Talijani su spremni za ovakav korak kupnje, ali automobil i dalje žele preuzeti tradicionalno, u salonu. Stoga je postupak kupnje takav da će dva tjedna nakon narudžbe dobiti odabir salona automobila najbližih njihovoj lokaciji te će odlučiti gdje će ga preuzeti. Poticaj kupcima su cijene, a popusti, ne i cijena ukupnog vozila, veći su čak za trećinu od onih koji se mogu dobiti prilikom konvencionalne kupovine. Zamislite samo one roditelje u Italiji koji na računalu imaju stalno otvoren account za Amazon, a njihovo dijete voli automobile…