Neuronska mreža umjetne inteligencije NVIDIA stvorila je uvjerljivo autentičnu emulaciju Pac-Mana nakon gledanja 50.000 odigranih partija originalne igre, osmišljene 1980. godine
Četrdeset godina prošlo je otkako se pojavio Pac-Man. Arkadna igra ubrzo se iz Japana poput nezaustavljive pandemije proširila cijelim svijetom . A sad se ova, najklasičnija od klasičnih video igara vraća uz pomoć umjetne inteligencije, javlja Interesting Engineering pozivajući se na objavu s internetske stranice kompanije NVIDIA.
Novi snažni UI model proučio je 50.000 iteracija igre i stvorio potpuno funkcionalnu emulaciju Pac-Mana, 'na slijepo'. To je važna vijest jer to znači da UI može stvoriti uvjerljivo cjelovitu igru bez ikakvog prethodnog znanja o osnovnim pravilima igre.
GameGan je prvi model neuronske mreže koji uspješno oponaša računalne igare pomoću generativnih protugradnih mreža (GAN). Oni uključuju dvije neuronske mreže u natjecanju - 'generator' i 'diskriminator' - koji djeluju na stvaranju novih sadržaja dovoljno uvjerljivih da nas zavaraju ili, što je još važnije zavaraju diskriminatora, u prepoznavanju sadržaja kao originalnog.
'Ovo je prvo istraživanje koje je oponašalo igru koristeći neuronske mreže temeljene na GAN-u', rekao je Seung-Wook Kim, glavni autor projekta temeljenog na GAN-u. 'Željeli smo vidjeti može li UI naučiti pravila okruženja samo gledanjem scenarija u koje se kreće kroz igru. I uspjelo je.'
GameGan reagira na uočene poteze i generira nove okvire igre u stvarnom vremenu. On čak može generirati nove načine igranja na temelju onoga što je vidio, premda ih nikad prije nije odigrao. Dovoljno je da prethodno uoči dovoljno različitih verzija ili razina igre.
Ova nova sposobnost mogla bi biti korisna programerima igara koji žele automatski generirati nacrte za nove razine igara. Dakako, dobro će doći i istraživačima umjetne inteligencije koji se bave razvojem simulacija za podučavanje autonomnih strojeva.