Nakon poduljeg razdoblja Microsoftova i Machinimina prikrivena reklamna kampanja za Xbox One došla je na radnu listu Federalne trgovačke komisije
Tijekom početka reklamne kampanje za sada ne toliko novu Microsoftovu konzolu Xbox One Microsoft je pribjegao nekolicini pomalo podmuklih poteza. Jedan od njih bio je marketinški dogovor s nekim popularnim jutjuberima, uključujuću poznati kanal Machinimu, da reklamiraju njihov proizvod bez da to napomenu. Ovakvo što na našim se prostorima smatra svakodnevnom rutinom, no čini se kako na globalnoj skali ipak ima mjesta za trunku pravde.
Gledatelji su ovo zapazili te počeli javno protestirati protiv prikrivenog marketinga. Stvari su otišle toliko daleko da su čak i djelatnici Machinime izjavili kako FTC (Federalna trgovačka komisija) neće napraviti ništa oko toga.
Prevarili su se.
FTC je doista pokucao na vrata Machinime te izvršio pritisak koji je u konačnici rezultirao izvansudskom nagodbom. Machinima, naime, više nikad ne smije reklamirati proizvode a da to prethodno ne najavi, a njezina prljava posla s Microsoftovom reklamnom agencijom Starcom postala su javna. Znate, da potaknu buduće investitore.
Bilo kako bilo, ova nečasna praksa konačno je sankcionirana, premda smo uvjereni kako je ova intervencija otkrila samo površinu navelike prisutnog prikrivenog i neiskrenog marketinga u svijetu videoigara i gejming novinarstva.
više: Kotaku