Nakon 20 godina podizanja poslovanja vlastitim sredstvima Mailchimp će biti prodan tvrtki Intuit
Intuit, američki div u segmentu pružanja financijskih usluga pojedincima te malim i srednjim poduzećima, pristao je kupiti Mailchimp, tvrtku najpoznatiju po alatima za marketing putem e-pošte.
Dogovorena cijena od 12 milijardi američkih dolara bit će isplaćena u gotovini i dionicama, piše CNN.
Mailchimp je pokrenut prije 20 godina. Iz mase internetskih startupova izdvojili su se time što nisu tražili ulagače, već su rast i razvoj financirali iz vlastitih džepova i dobiti tvrtke.
Tako su dogurali do 11 milijuna korisnika i godišnji prihod od 750 milijuna USD u 2020. godini, a da vlasnička struktura nije puno drukčija u odnosu na 2001. godinu. Intuit nema spomena vrijedne veze s digitalnim marketingom, ali ima s financijskim uslugama.
U portfelju imaju popularni alat za pripremu porezne prijave TurboTax, alat za kućni proračun Mint i servis za knjigovodstvo QuickBooks. Njihova je tržišna vrijednost procjenjena na 150 milijardi američkih dolara.
Preuzimanjem Mailchimpa namjeravaju ubrzati rast na tržištu malih poslovnih klijenata i poboljšati upravljanje odnosima s kupcima.