Kompanija je, potaknuta novčanim kaznama i brojnim parnicama, odlučila dodatno pooštriti pravila za targetirano oglašavanje mlađim korisnicima
Meta poduzima dodatne korake pri ograničavanju potencijalno štetnih reklamnih kampanja, piše Engadget. Kompanija će dodatno ograničiti načine na koje oglašivači mogu targetirati tinedjžere. Facebook i Instagram će, počevši s veljačom, onemogućiti ciljanje oglasa temeljeno na spolu, već isključivo na starosti i lokaciji. Meta će u ožujku proširiti opcije za reklame u Facebooku i Instagramu kako bi smanjila broj reklama usmjeren tinejdžerima. Mladi već imaju opciju blokiranja reklama nekih oglašivača, no s ovime će dobiti izbor automatskog 'utišavanja' kategorija poput TV drama ili obuće.
Meta uvodi sve veći broj restrikcija na sadržaje se nude tinejdžerima. Facebook i Instagram su 2021. oglašivačima zabranili korištenje tinejdžerskih interesa kako bi im servirali reklame. Instagram je također automatizirao račune svih mlađih od 16 te im račune učinio privatnima, a ove godine je ograničio sadržaj za sve nove korisnike tinedjžere. Meta je također ograničila mogućnost 'sumjnivih' odraslih da šalju poruke tinejdžerima na obje platforme.
Ovo je već druga velika promjena pravila za reklame u samo jednom tjednu. Svega dan ranije Meta je izbacila sustav temeljen na umjetnoj inteligenciji stvoren za smanjenje diskriminatorne distribucije oglasa. Tehnologija se lansira kao dio dogovora s američkom federalnom vladom zbog prozivke da je Facebook kompanijama dozvolio da reklame plasiraju prema nečijoj narodnosti, spolu i drugim zaštićenim stavkama.
Kao što je bilo do sad, Meta ima jako dobar poticaj da napravi nešto oko situacije. Državni odvjetnici u 10 država istražuju Instagramov utjecaj na tinejdžere, dok je EU nedavno Meti opalila kaznu od 402 milijuna dolara zbog loše odrađenih postavki za privatnost mlađih korisnika. Vlade se, piše Engadget, brinu da bi Meta mogla zlorabiti korisničke navike korisnika te ih time izložiti prijetnjama poput sadržaja koji dovodi do poteškoća s duševnim zdravljem. Nove zaštitne mjere možda neće same od sebe riješiti sve ove ozbiljne probleme, no mogli bi državnim dužnosnicima pokazati da je Meta ozbiljna oko ograničavanja reklama koje vrebaju nad tinejdžerima.