Osobe koje smatramo generacijom Z nova su radna snaga koja se polako slijeva u poslovna okruženja, a najnovije istraživanje pokazalo je da, iako se od tehnologije putem mobitela i sličnih prijenosnih uređaja ne odvajaju, imaju velikih problema s njom u radnom okruženju
Osobe koje smatramo generacijom Z rođene su u periodu između 1997. i 2012. godine te ih dob u rasponu od 10 do 25 godina svrstava u kategoriju nove radne snage. Prema istraživanju tvrtke HP u studenom, mladi ljudi imaju 10 puta veću vjerojatnost da će doživjeti posramljivanje od svojih starijih kolega kada se suoče s određenim problemima s računalima, poput WiFi veze, printera koji ‘ne sluša’ i sličnih.
Debbie Irish, voditeljica HP-ovih ljudskih resursa za Ujedinjeno Kraljevstvo i Irsku, rekla je za WorkLife da postoje mnogi razlozi zbog kojih bi mladi zaposlenici mogli osjećati veću zabrinutost zbog tehnologije nego njihovi iskusniji i često bolje plaćeni kolege.
‘Neki mladi stručnjaci prvi put postaju dijelom radne snage u potpuno virtualnom okruženju’, rekla je Irish. ‘Oni imaju manje vremena provoditi licem u lice u uredu od bilo koje druge generacije zbog rada s udaljenih lokacija te imaju ograničen pristup drugim zaposlenicima, mentorima, pa čak i svojim šefovima.’
'Pretpostavka je da su vični u korištenju tehnologije, jer generacija Z, pa čak i milenijalci, troše znatnu količinu vremena na uređaje raznih vrsta’, dodala je Irish.
‘No to je ogromna zabluda. Nažalost, niti gledanje TikTok videa niti igranje Minecrafta ne ispunjava zahtjeve današnjih tehnoloških potreba unutar neke kompanije’, rekla je Irish.
Srpanjsko istraživanje koje je proveo OSlash i pritužbe mladih ljudi na društvenim mrežama o njihovim neslužbenim ulogama tehničke podrške na poslu potvrđuju tu teoriju.
Anketa provedena na 1000 radnika u SAD-u otkrila je da 25 posto pripadnika generacije Z smatra da ne mogu obaviti svoj posao jer su ‘tehnička podrška’ kolegama.
Jedan od sudionika ove ankete predložio je pripadnicima generacije Z da ‘iskoriste ovu priliku za pronalaženje mentora’ unutar svoje tvrtke umjesto da se osjećaju tjeskobno zbog svoje (ne)sposobnosti da pomognu u rješavanju tehničkih problema, piše Business Insider.