Intel i Microsoft na brzinu su udružili snage s tri vodeća proizvođača osobnih računala - Hewlett-Packardom, Dellom i Lenovom - u novoj oglašivačkoj kampanji koja bi nas trebala uvjeriti da su PC-ji još uvijek važni i relevantni
U kampanji pod sloganom 'PC Does What?' ('PC može što?') za tisak, TV i online pojavit će se šefovi marketinških odjela navedenih tvrtki.
Osmišljena je za tržišta Kine i Sjedinjenih Država ne bi li kupcima stavila do znanja kako najnoviji modeli PC-ja mogu puno više toga nego stroj koji vjerojatno koriste kod kuće ili na poslu.
Pri predstavljanju svoje nove obitelji čipova iz Intela su poručili da u svijetu ima 500 milijuna PC-ja starih pet godina i više.
To što Intel, Microsoft, HP, Dell i Lenovo žele prodati više osobnih računala i nije neka vijest. No jest to što prvi put zajednički nastupaju s marketinškom kampanjom.
Povijesno gledano, glavninu oglašavanja u industriji PC-ja držali su Intel i Microsoft, čije su profitne margine daleko veće od onih koje ostvaruju proizvođači hardvera. Obično su pritom surađivali s pojedinačnim proizvođačima, ne sa skupinom njih.
Nije teško pogoditi što ih je natjeralo na zajedničku akciju. Prodaja PC-ja i dalje bilježi pad, a kupci se sve više okreću drugim uređajima, kao što su pametni telefoni, tableti i televizori. U IDC-u očekuju da će prodaja pasti za više od osam posto i neće se stabilizirati sve do 2017.
Većina novca za kampanju stići će iz Intelove i Microsoftove blagajne, iako će i Dell, HP i Lenovo dati svoj doprinos. Nije poznato koliko će potrošiti, ali možemo očekivati da iznos neće biti mali. Ipak je to industrija koja okrene 300 milijardi dolara godišnje.
Više:Re/Code