Japanski je proizvođač je tijekom proteklih zimskih praznika isporučio 32.1 milijuna PlayStationa 5
Sonyjeva podružnica za gejming obilježila je fantastično blagdansko tromjesečje tijekom kojeg je prodala 7,1 milijuna PlayStationa 5, što je 82 posto više u usporedbi s istim razdobljem prošle godine. Čini se da su ovime problemi s opskrbom tvrtke uvelike riješeni. PlayStation 5 bi, tim rečeno, uskoro mogao postati dostupan svima i bez ikakve veće odgode.
Ovo je rezultiralo golemim povećanjem prihoda, budući da je Sonyev segment Game & Network Services (usluge za gejming i mrežu) zaradio 1,25 trilijuna jena (9,7 milijardi dolara), što je 53 posto više u odnosu na prethodnu godinu. To uključuje više od dvaput većih prihoda za hardver i povećanje zarade na softveru (30 posto), mrežnim uslugama (20 posto), uključujući PSVR i prodaju softvera prve strane na drugim platformama (73 posto).
Sony je sad prodao 32,1 milijun PS5 u usporedbi s 25 milijuna u studenom 2022., što znači da je ukupna prodaja jedinica porasla za 28 posto u samo jednom kvartalu. Ovo također znači da bi Sony mogao ostvariti svoju prognozu prodaje PS5 za fiskalnu godinu 2022. (18 milijuna jedinica od ožujka 2022. do ožujka 2023.) ako uspije isporučiti 5,2 milijuna konzola, nešto što se činilo iznimno optimističnim u prošlom kvartalu. Ako postigne taj cilj, PS5 će doseći prodaju od preko 37 milijuna jedinica.
TEHNO PREPORUKA
[FOTO] Obavezna gejmerska lektira: Ovo su naše najomiljenije videoigre u 2022.
Sony se tijekom prošle godine borio protiv Microsoftove akvizicije Activisiona, premda je Microsoft nedavno pokušao preusmjeriti diskurs istaknuvši da Sony ima pet puta više ekskluzivnih igara od Xboxa. Što se tiče naslova prve strane, God of War Ragnarök i Ghost of Tsushima Director’s Cut bili su najprodaniji u proteklom kvartalu.
Sonyjevo poslovanje s igrama nadmašilo je ostale segmente, premda i sektor za fotografske senzore također bilježi porast od 63 posto na godišnjoj razini, zaključuje Engadget.