Do kraja ove i tijekom iduće godine ponudit će, između ostalog, drugu sezonu serije Squid Game, posljednju sezonu Arcanea i animirani film o Witcheru
U Netflixu tvrde kako njegovi pretplatnici provode u prosjeku dva sata svaki dan koristeći tu platformu, dok se gledanost kućanstava povećala u usporedbi s prošlom godinom.
Ta je tvrtka u proteklom tromjesečju ostvarila 9,83 milijarde američkih dolara prihoda i 2,91 milijardi dolara operativnog prihoda.
Dodali su tijekom tog razdoblja oko pet milijuna pretplatnika, pa ih sad imaju 282,7 milijuna na globalnoj razini. Oko polovice pretplatnika koji su se prijavili za Netflix u trećem ovogodišnjem kvartalu odabrali su tarifu s oglasima.
Također su ustvrdili kako čine nešto manje od 10 posto ukupnog korištenja televizora na svojim najvećim tržištima. Usprkos tome, vjeruju kako mogu značajno povećati te udjele dosljednim guranjem kvalitetnijih TV emisija i filmova.
Do kraja ove i tijekom iduće godine ponudit će, između ostalog, drugu sezonu serije Squid Game, posljednju sezonu Arcanea i animirani film o Witcheru. Ujedno su povećali katalog igara i više uložili u sadržaje uživo.
Jedan od glavnih izvršnih direktora Netflixa Greg Peters potvrdio je planove o redizajnu, kojeg su počeli testirati tijekom ljeta. Netflix planira prekinuti tromjesečne objave broja pretplatnika od 2025. godine. Kako usluge strujanja dodaju druge oblike prihoda, poput oglašavanja i plaćenog dijeljenja pristupa platformi, rast pretplatnika manje važan.
Unatoč tome, Netflix ne očekuje kako će oglasi postati primarni pokretač rasta prihoda sljedeće godine, jer se 'razvijaju brže od naše sposobnosti da unovčimo naš rastući inventar oglasa', piše Verge.