New York Times kupuje Wordle, online igru koja je stekla ogromnu popularnost u posljednje vrijeme
Ovaj potez naglašava važnost jedinice za igre NYT-a, koja sadrži elemente kao što su križaljke i Spelling Bee za privlačenje novih pretplatnika.
'Times ostaje usredotočen na to da postane ključna pretplata za svaku osobu koja govori engleski jezik i želi razumjeti svijet i uključiti se u njega. New York Times Games ključni su dio te strategije', stoji u priopćenju tvrtke.
Do kraja trećeg tromjesečja tvrtka je imala približno 980.000 pretplata na igre. Wordle je osnovao softverski inženjer Josh Wardle u listopadu 2021., a svaki dan daje igračima šest pokušaja da pogode tajanstvenu riječ od pet slova.
Igra je postala kulturni fenomen početkom ovog mjeseca, a brojni korisnici svoje su rezultate dijelili u obliku emojija. Samo 90 ljudi igralo je igru 1. studenog, prema Timesu.
Sredinom siječnja igralo ju je oko 300.000 ljudi. Broj se sada kreće u milijunima. Times je u priopćenju rekao da je kupio Wordle po "niskoj sedmeroznamenkastoj" cijeni. Tvrtka je rekla da će Wordle moći besplatno igrati novi i postojeći igrači. Tvrde da se u igru neće uvoditi nikakve promjene.