Kontroverzna videoigra svemirskog istraživanja našla se na meti Autoriteta za standarde reklamiranja u Ujedinjenom Kraljevstvu
Reklamni materijali korišteni za promociju poznate videoigre, ako pitate velik broj nezadovoljnih kupaca, ne prikazuju pravu sliku. No Man's Sky je drukčija igra od onog što se može vidjeti u reklamama, no realno - takva je situacija s manje više svim proizvodima s kojima se iz dana u dan susrećemo.
Razlika između prosječnog kroasana u supermarketu koji na ambalaži i u reklamama samo što ne pukne od čokoladnog punjenja, a u stvarnosti izgleda kao umorni isušeni puž golać punjen tragovima čokolade i No Man's Skyja je u ciljanoj klijenteli.
Kupci videoigara nerijetko su vrlo glasni na forumima i komentarima, što je ujedno i rezultiralo situacijom koja je upravo zadesila Hello Games. ASA odnosno Advertising Standard Agency (Agencija za standarde reklamiranja) u Velikoj Britaniji odlučila je istražiti situaciju s kontroverznim No Man's Skyjem te službeno razotkriti jesu li njegovi autori prevarili kupce.
Konkretno - glavni kamen spoticanja su zgrade, kreature i svemir koji u igri nisu lijepi niti raznovrsni kao oni iz reklama i foršpana.
Zanimljivo je što se pored Hello Gamesa pod istragom pronašao i Valve koji je upitne reklamne materijale koristio kako bi igru prodavao na svojem dućanu Steam. Podsjetimo, No Man's Sky tamo ima pretežno negativne ocjene, gomilu vrlo negativnih komentara te vrlo, vrlo vokalnu bazu igrača
Što mi mislimo o No Man's Skyju? Saznajte iz naše videorecenzije.