Iznimno složeni proces pisanja naslova za članke umjetnoj inteligenciji iz američke tvrtke Primer predstavlja sve manji i manji problem
Američka kompanija Primer već dugo vremena razvija umjetnu inteligenciju koja pisani format može oblikovati poput ljudskog novinara. Ovaj složeni proces od nedavno uključuje i smišljanje prikladnog naslova složenog prema sadržaju samog članka i kako stvari stoje - sve su bolji u tome.
Podsjetimo, umjetna inteligencija je do danas savladala zadatak sakupljanja podataka i pisanja kratkih izvještaja, no nikad nije dosegnula veću razinu kreativnosti koju imaju ljudski novinari. Štoviše, svi naslovi koje su računala izbacila bili su ili pogrešni ili nisu bili dovoljno privlačni da čitatelja navuku da ih cijele pročitaju.
Primerov novi alat može sam smišljati naslove koji izgledaju kao da ih je napisalo ljudsko biće. Ne radi se o savršenim naslovima, makar dotični zvuče puno bolje nego ikad do sad (sve dok u cijelosti ne promaše temu članka).
Prema izvješću Axiosa, Primer može stvoriti naslove koji su jako dobri, no i dalje ne dosežu stučnost iskusnih urednika i autora. Ono što je važno je da, u drugu ruku, umjetna inteligencija odgovorna za naslove postaje sve bolja i bolja, što znači da ćemo uskoro naići na članke koji su vrlo slični onima koje je napisao pravi novinar.
Što to znači za struku? Gledano iz perspektive engleskog govornog područja, umjetna inteligencija bi kroz nekoliko godina mogla raditi jako dobar posao po pitanju kratkih članaka i izvješća, no problem nastaje kod lokalizacije koja je zbog masivne razlike u govoru i gramatici puno teža za savladati.
Instagram stories